Ihr Warenkorb (0 Artikel)
Hur kan jag följa statusen för min order?
Så snart leveransen har överlämnats till DHL får du ett e-postmeddelande med alla uppgifter om din leverans. Leveransen kan följas online från denna tidpunkt genom att klicka på sändningsnumret. Följ din order här.
Hur lång tid tar leveransen för min order?
Efter att betalningen har mottagits får du din order inom 2-5 arbetsdagar.
Är leveransen kostnadsfri?
Leveranskostnaderna beräknas automatiskt under betalningsprocessen. Under ett ordervärde på 280 kr debiteras 39 kr för leveransen.
Vilken leverantör levererar min order?
Vi skickar din order med DHL. Du kommer att få ett e-postmeddelande om spårning av sändning från oss och DHL efter utskick.
Med vilka betalningsmetoder kan jag betala?
Vi tillhandahåller följande betalningsmetoder:
PayPal
Klarna Direktbetalning med
Kreditkort
Apple Pay
Google Pay
Trustly
Hur kan jag ändra en order?
Vi bearbetar din order mycket snabbt och därför kan vi inte göra några ändringar av produkterna eller leveransadressen efter orderbekräftelsen. Du kan eventuellt justera din leveransadress direkt i DHL:s sändningsspårning.
Hur kan jag avbeställa en order?
Tyvärr är avbeställningar sällan möjliga, eftersom vårt lager arbetar mycket snabbt för att se till att ditt paket är på väg till dig utan dröjsmål. Kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt efter att du har placerat din order för att inleda ett försök till avbeställning.
Är det möjligt att leverera till en paketcentral?
Ja, det är möjligt att leverera till en DHL-paketcentral.
Mitt paket skickas tillbaka till avsändaren. Varför?
Om ditt namn inte syns på brevlådan eller om ditt paket har skadats av DHL kommer paketet att returneras till oss. Kontakta vår kundtjänst om du vill att din order ska skickas på nytt.
Hur kan jag returnera min order?
Skicka in en returbegäran i vår returportal. Efter att ha mottagit din retur återbetalar vi inköpspriset.
Hur fungera 30 dagars återbetalningsgarantin?
1. Skicka din förfrågan om återbetalningsgarantin via vårt returportal.
2. Efter kontroll av din återbetalningsförfrågan får du din DHL-returetikett av oss per e-post.
3. Skicka tillbaka produkten till oss – speciellt vikboxen och alla blisterförpackningar även om de är tomma.
4. Så fort vi har fått tillbaka och kontrollerat hela returen ordnar vi återbetalning av inköpspriset.
Tänk på att kostnaderna för returen dras av från återbetalningsbeloppet.
Vilka villkor gäller för 30 dagars återbetalningsgarantin?
Återbetalningsgarantin kan bara åberopas inom 30 dagar efter köp. För att göra en reklamation måste produkten returneras inklusive alla blisterförpackningar (även om de redan är tomma). Återbetalningsgarantin kan endast utnyttjas en gång per produkt. Om en produkt är köpt flera gånger gäller återbetalningsgarantin endast för en förpackning.
Hur utövar jag min ångerrätt?
1. Skicka in din returbegäran via vår returportal
2. Efter kontroll av din returförfrågan får du din DHL-returetikett av oss per e-post.
3. Skicka tillbaka din produkt till oss.
4. Så fort vi har fått tillbaka och kontrollerat returen ordnar vi återbetalning av inköpspriset.
Tänk på att kostnaderna för returen dras av från återbetalningsbeloppet.
Måste jag betala returkostnaderna själv?
Kostnaden för en returetikett är 100 kr per försändelse, oavsett vikt och storlek. Du kommer att få din förbetalda etikett via e-post, kostnaden för etiketten kommer helt enkelt att dras av från återbetalningsbeloppet.
När får jag min återbetalning?
Alla betalningar som vi har mottagit från dig kommer att återbetalas omedelbart och senast inom fjorton dagar från den dag då vi mottagit meddelande om din återgång. Återbetalning kommer endast att ske till den betalningsmetod som det ursprungliga köpet gjordes med. Så snart återbetalningen har påbörjats kommer du att få en bekräftelse via e-post.
Kan jag kombinera Kijimea-produkter och samtidigt konsumera dem?
Eftersom det inte finns några kända biverkningar eller interaktioner mellan produkterna finns det ingen anledning till att produkterna inte skulle kunna konsumeras samtidigt. Ur juridisk synvinkel kan vi dock inte göra några personliga eller sjukdomsrelaterade uttalanden här. Vi rekommenderar därför att du under alla omständigheter kontaktar din läkare.
Var tillverkas Kijimea?
Våra produkter tillverkas i Tyskland. De probiotiska bakterierna produceras i Italien.
Hur avbeställer jag nyhetsbrevet?
Du kan avsluta prenumerationen i slutet av varje nyhetsbrev genom att klicka på knappen ”Avsluta prenumerationen här”. Prenumeration på nyhetsbrevet kan avbrytas när som helst. Kontakta vår kundtjänst om du vill bli borttagen från utskickslistan.
Hur tar jag emot min gåva från nyhetsbrevet?
1. Prenumerera på vårt nyhetsbrev.
2. Du kommer att få ett e-postmeddelande för att bekräfta din registrering.
3. Efter bekräftelse kommer du att få ett e-postmeddelande med din personliga presentkod.
Klicka på ”INLÖS NU” för att lägga gåvan direkt i din varukorg, när du lägger till en betald produkt i kundkorgen.
Hur kan jag hantera min prenumerationstjänst?
Logga in på ditt kundkonto hos Kijimea och välj ”Hantera prenumeration”.
Du kommer nu att skickas vidare till vår prenumerationsinloggning. Ange den e-postadress som du använde när du köpte din prenumeration.
Hur kan jag omboka eller pausa min nästa leverans?
Klicka på knappen "" Boka om "" och välj ditt nästa anpassade leveransdatum.
Vill du hoppa över nästa leverans?
Klicka då på knappen " Skippa" och pausa enkelt nästa schemalagda leverans.
Hur kan jag lägga till nya produkter i min prenumerationstjänst?
Du har möjlighet att köpa en ny produkt i vår webbutik och välja prenumerationstjänst även för denna produkt.
Hur kan jag säga upp prenumerationstjänsten?
1. Logga in på ditt kundkonto.
2. Klicka på ”Hantera prenumeration”.
3. Välj din aktiva prenumeration.
4. Klicka på ”Avbryt prenumeration” under din prenumerationsöversikt.
5. Du kommer att få en bekräftelse på uppsägningen via e-post.